chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ?

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Empty Opwarming van de aarde : Feit of fabel ?

    Bericht  brendentje vr jun 19, 2009 8:04 pm

    Het is al honderden keren in het nieuws geweest. De aarde warmt op en daar zijn de wetenschappers het bijna allemaal over eens. Op de zuidpool zijn de ijskappen aan het smelten en dat zou ervoor zorgen dat steden en zelfs sommige landen volledig zullen overspoeld worden. Nederland en een groot deel van België verdwijnen.

    Is het wel allemaal waar? Gaat de wereld er binnenkort echt aan of is het grof gezegd extra reclame voor zonnepanelen en windmolens? Geef je mening!! Wink


    Laatst aangepast door brendentje op di jun 30, 2009 10:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Empty Re: Opwarming van de aarde : Feit of fabel ?

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:38 pm

    Oh dat is wel zeker, er is méér dan genoeg bewijs. Ik heb me er veel in verdiept voor school, proefschriften geschreven en het is een feit. Of het onze schuld is, weet ik niet zo zeker.

    Oh ja, de ijskappen smelten, maar het blijkt dat ze aan een andere kant weer aanvriezen, maar dit zal de stroming ofzo kunnen veranderen, ik heb het een keer vaag gelezen in National Geographic.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Empty Re: Opwarming van de aarde : Feit of fabel ?

    Bericht  brendentje di jun 30, 2009 10:24 am

    Ik ben het er ook wel mee eens dat de aarde momenteel aan het opwaren is. We hebben het in het erover gehad bij aardrijkskunde en er zijn verschillende bewijzen. We hebben de film van Al gore ook gezien en als je al de gevolgen ziet van de opwarming van de aarde dan leven we binnenkort in een echte wereldcrisis. Overstromingen,te kort aan drinkwater,... We moeten er dringend iets aandoen maar
    we moeten eerst de mensen die er niet in geloven overtuigen dat dit weldegelijk een feit is.

    Gesponsorde inhoud


    Opwarming van de aarde : Feit of fabel ? Empty Re: Opwarming van de aarde : Feit of fabel ?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:24 pm