chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    harenverven

    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    harenverven Left_bar_bleue0 / 1000 / 100harenverven Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    harenverven Empty harenverven

    Bericht  blooddrops_ vr jun 19, 2009 7:16 pm

    Wat vinden jullie van haren verven, en hebben jullie het zelf al gedaan of zouden jullie het doen? Ik zou ooit eens zwarte mesjes willen laten zetten? Zelf vind ik het soms onozel dat mensen het haren verven om erbij tehoren ofzo. Als ik nu een brunette zou moeten worden, zou ik mijn haren wel verven omdat ik mij een echt blondje voel. Maar wat vinden jullie er van?
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    harenverven Left_bar_bleue0 / 1000 / 100harenverven Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    harenverven Empty Re: harenverven

    Bericht  brendentje vr jun 19, 2009 7:52 pm

    Ik ben ook wel gehecht aan mijn blonde kleur aangezien ik daar mee gepest ben geweest maar ik begin nu ook wat donkerder te worden en als dat bruin gaat worden blijft dat bruin.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    harenverven Left_bar_bleue0 / 1000 / 100harenverven Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    harenverven Empty Re: harenverven

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:20 pm

    Ik heb nu highlights en ik wil het in de toekomst ook nog verven. Ik houd wel van mijn haarkleur, maar ik vond het gewoon tijd voor een verandering, ik keek immers al 14 jaar tegen die kleur op. En daarbij, was mijn haar heel donker en leek mijn gezicht heel wit en vond ik mezelf anders eruit zien dan dat ik me voelde Razz. Dus heb ik het gekleurd, maar vooral omdat ik het leuk vond eens wat verandering te hebben, mensen veranderen ook van kleren en kledingstyle, schoenen, dan nemen ze oorbellen, piercings, tattoos, ik verfde mijn haar (deels). Het stomme is dat je het steeds moet laten verven en weer een nieuwe kleur moet kiezen, of met dezelfde rondlopen en dat je haar er wat dood aangaat Smile. Maar daar merk ik nog niks van.

    Gesponsorde inhoud


    harenverven Empty Re: harenverven

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 1:37 pm