chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    wat op vakantie?

    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    wat op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100wat op vakantie? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    wat op vakantie? Empty wat op vakantie?

    Bericht  blooddrops_ vr jun 05, 2009 6:29 pm

    Als je op vakantie gaat zijn er ook favoriete dingen die je doet. Als ik op vakantie ga, ga ik graag naar het strand. ( In de zee zwemmen.) En vanalles bezoek, en 's avonds gezellig door stadjes wandelen. Ook bij zonsondergang op een terras zitten is super leuk en gezellig. Wat doen jullie graag?
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    wat op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100wat op vakantie? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    wat op vakantie? Empty Re: wat op vakantie?

    Bericht  brendentje vr jun 05, 2009 6:41 pm

    Ik zou ook graag dingen willen bezichtigen. Maar er is nu eenmaal bijna niks te bezichtiggen aan de kust van Spanje. Mijn ouders en grootouders hebben er ook geen behoefte aan om dat te doen. We gaan voormiddag altijd zwemmen in het zwembad. Dan eten en dan naar het strand. Soms gaan we ook is naar een waterpark in de buurt en dit jaar zou ik gaar een pretpark wat in de naburige stad. S'avonds is dat weer het avond eten en dan gaan we wandelen. Dat is het zo wat.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    wat op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100wat op vakantie? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    wat op vakantie? Empty Re: wat op vakantie?

    Bericht  blooddrops_ vr jun 05, 2009 6:43 pm

    brendentje schreef:Ik zou ook graag dingen willen bezichtigen. Maar er is nu eenmaal bijna niks te bezichtiggen aan de kust van Spanje. Mijn ouders en grootouders hebben er ook geen behoefte aan om dat te doen. We gaan voormiddag altijd zwemmen in het zwembad. Dan eten en dan naar het strand. Soms gaan we ook is naar een waterpark in de buurt en dit jaar zou ik gaar een pretpark wat in de naburige stad. S'avonds is dat weer het avond eten en dan gaan we wandelen. Dat is het zo wat.

    Ben je dan nog niet in Barcelona geweest of een kasteel gaan bezichtigen? Toen wij in Pals waren (aan de Costa Brava), zijn we 1dag naar Barcelona gegaan en elke dag een andere strand. Soms was er wel eens een kasteel. Maar je hebt gelijk er valt niet veel te zien.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    wat op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100wat op vakantie? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    wat op vakantie? Empty Re: wat op vakantie?

    Bericht  brendentje vr jun 05, 2009 6:53 pm

    Fijn dat je me eraan herinnerd. We hebben inderdaad een uitstap gemaakt naar Barcelona. We hadden de forumule shoppen+fonteinen gekozen en we zaten in de bus met de mensen die de fonteinen hadden en het aquarium. Uiteindelijk werden wer gedropt in een dom winkelcentrum dus we hadden beter ook voor de visjes gekozen. Onderweg naar dat winkelcentrum zijn we ook even gestopt aan die grote kerk in Barcelona(ik kan de naam niet schrijven). De kerk en de fonteinen waren wel de moeite waard.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    wat op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100wat op vakantie? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    wat op vakantie? Empty Re: wat op vakantie?

    Bericht  blooddrops_ vr jun 05, 2009 6:56 pm

    Ik heb die kerk nog op foto staan. Sagrada familia heet ie. Over een paar jaar is hij eindelijk af, na een goei 100 jaar. Gewoonweg super lang.
    avatar
    Jarno


    waarschuwingslevel :
    wat op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100wat op vakantie? Right_bar_bleue

    Aantal berichten : 19
    Join date : 07-06-09

    wat op vakantie? Empty Re: wat op vakantie?

    Bericht  Jarno ma jun 15, 2009 6:01 pm

    Zwemmen, voetballen, spelletjes doen, en andere leuke dingen met elkaar doen enzo.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    wat op vakantie? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100wat op vakantie? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    wat op vakantie? Empty Re: wat op vakantie?

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 7:44 pm

    In Barcelona moet je zeker weten de winkels bezichtigen Razz. Wij zijn altijd van de cultuur en historische dingen, maar ook lekker stadten, van alles. We maken ook nooit echt een planning, we kijken van tevoren wat er is en dan zoeken we wel uit wanneer we waarheen gaan, ligt eraan of het regent, hoe warm het is, wat we de dag daarvoor deden. Alleen nu hebben we een planning.

    Gesponsorde inhoud


    wat op vakantie? Empty Re: wat op vakantie?

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 9:20 pm