chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Spiritualiteit: geloof jij erin ? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  brendentje do jun 04, 2009 5:44 pm

    Hoe denken jullie over spritualiteit. Ik ben er van overtuigd dat mensen zo een gave kunnen hebben omdat ik er al zelf ervaring mee heb gehad. Geef je mening!!!! Wink
    avatar
    Gast
    Gast


    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  Gast do jun 04, 2009 11:55 pm

    Eigenlijk is de stelling verkeerd, Brenden. Spiritualiteit is iets dat er is, en dat heeft ieder mens, het is nameljk je geets, beheersing van je geest en zo vele meer in die richting. Dat is er gewoon. Het geen wat er voor sommige niet is, en waar je wle in 'geloven' kan, is Paranormaliteit. De een heeft en de ander niet, daarom kan men zeggen ik geloof er niet in, maar het is er wel, ik spreek uit ervaring...

    Spiritualiteit heeft te maken met je geest zoals ik al zei, edelstenen, genezeingen buiten medicijnen op etc. (vooral)

    Dus hier stem ik iig niet. Smile
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Spiritualiteit: geloof jij erin ? Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  brendentje vr jun 05, 2009 5:53 pm

    Jeffrey schreef:Eigenlijk is de stelling verkeerd, Brenden. Spiritualiteit is iets dat er is, en dat heeft ieder mens, het is nameljk je geets, beheersing van je geest en zo vele meer in die richting. Dat is er gewoon. Het geen wat er voor sommige niet is, en waar je wle in 'geloven' kan, is Paranormaliteit. De een heeft en de ander niet, daarom kan men zeggen ik geloof er niet in, maar het is er wel, ik spreek uit ervaring...

    Spiritualiteit heeft te maken met je geest zoals ik al zei, edelstenen, genezeingen buiten medicijnen op etc. (vooral)

    Dus hier stem ik iig niet. Smile
    Er zijn mensen die er wel over twijfelen of het bestaat.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Spiritualiteit: geloof jij erin ? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:36 pm

    Ik weet het niet, er is geen bewijs dat het bestaat, maar ook niet dat het er totaal níet is. Je ogen of hersenen kunnen jezelf voor de gek houden en misschien prent je je wat in. Maar het kan net zo goed, dat het echt was. Ik heb wel het een en ander meegemaakt, maar allemaal vaagjes. Ik heb niet echt een mening, want ik weet het gewoon niet. Ik denk ook niet dat het een gave is, maar je bent goed in geesten aanvoelen of niet. En je weet nooit wie je voorliegt dat ze het hebben gezien. Nu zeg ik niet dat diegene ongelijk hebben, maar ik kan niet van iets op aan gaan, wat zij beweren te hebben gezegd. Ik denk dat iedereen het kan zien als ze genoeg openstaan.
    avatar
    Gast
    Gast


    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  Gast zo jun 21, 2009 2:43 pm

    Melo schreef:Ik weet het niet, er is geen bewijs dat het bestaat, maar ook niet dat het er totaal níet is. Je ogen of hersenen kunnen jezelf voor de gek houden en misschien prent je je wat in. Maar het kan net zo goed, dat het echt was. Ik heb wel het een en ander meegemaakt, maar allemaal vaagjes. Ik heb niet echt een mening, want ik weet het gewoon niet. Ik denk ook niet dat het een gave is, maar je bent goed in geesten aanvoelen of niet. En je weet nooit wie je voorliegt dat ze het hebben gezien. Nu zeg ik niet dat diegene ongelijk hebben, maar ik kan niet van iets op aan gaan, wat zij beweren te hebben gezegd. Ik denk dat iedereen het kan zien als ze genoeg openstaan.

    Spiritualiteit is niet gelijk aan paranormaliteit.. en die fout wordt telkens gemaakt... Ook nu weer...
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Spiritualiteit: geloof jij erin ? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:45 pm

    Maar hij had het toch over paranormaliteit? Dan moet de titel worden veranderd van het topic ofzo Smile.Ik had het in ieder geval over paranormaliteit dan, voor de duidelijkheid Wink.

    Dus, hebben we het over paranormaliteit of spiritualiteit?
    avatar
    Gast
    Gast


    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  Gast zo jun 21, 2009 3:04 pm

    Melo schreef:Maar hij had het toch over paranormaliteit? Dan moet de titel worden veranderd van het topic ofzo Smile.Ik had het in ieder geval over paranormaliteit dan, voor de duidelijkheid Wink.

    Dus, hebben we het over paranormaliteit of spiritualiteit?

    Tja.. Brenden zegt het een en ik zeg weer het ander. Spiritualiteit is er altijd, voeral, en is niet iets waar men in gelooft ja/nee, want spiritualiteit ben jezelf als het ware dat is iedereen, dat is je eigen kracht van je geest enw eet ik veel, edelstenen zijn al spiritualiteit...

    Paranormaliteit is wel iets waar men in 'geloven' kan ja/nee. Dus ik vind persoonlijk ook dat de titel veranderd worden moet. Maargoed...
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Spiritualiteit: geloof jij erin ? Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  blooddrops_ zo jun 21, 2009 8:41 pm

    Kom, kom we gaan hier is even in het kort werken. Paranomaliteit? Iedereen is paranormaal ontdekt, de ene ontdekt het vlugger dan de ander. De ene heeft dan weer enorm talent onder dat de andere onder dat. Kijk geesten bestaan en dat allemaal. Kinderen zijn er wel gevoeliger in in het zien. Wie mij niet gelooft? (oh ik ga grote mond hebben) ga boeken lezen! Er zijn meer dan 1000 boeken over. En ben je al beter geinformeerd, dan ge je het al rapper zien, proberen, voelen. Geloof me ik zever niet graag. Daarmee ik intresseer me fel in de wicca enz. En het is zeker geen grote zever.

    Gesponsorde inhoud


    Spiritualiteit: geloof jij erin ? Empty Re: Spiritualiteit: geloof jij erin ?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 5:57 am