chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Nintendo DSi

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Nintendo DSi Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Nintendo DSi Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Nintendo DSi Empty Nintendo DSi

    Bericht  brendentje ma jun 01, 2009 12:05 pm

    Nintendo pakt weer uit met een nieuwe spel console. De Nintendo DSi is helemaal anders dan zijn broertjes de DS en de DS lite. Het beschikt over twee camera's. Ook het menu is helaam anders. Je kan nu ook de internetbrowser gratis downloden via de Nintendo DSi shop. Net zoals op de Wii kun je ook je Nintendo DS points inruilen voor games. Wat wegvalt bij de nintendo DSi is het Game Boy advance slot.
    avatar
    Gast
    Gast


    Nintendo DSi Empty Re: Nintendo DSi

    Bericht  Gast ma jun 01, 2009 12:12 pm

    Ik blijf, zeker voor nu gewoon bij de DS lite, aangezien ik took gewoon GBA games heb. Voor internet gebruik ik mijn laptop wel. Smile
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Nintendo DSi Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Nintendo DSi Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Nintendo DSi Empty Re: Nintendo DSi

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 7:32 pm

    Ik zou hem zeker willen hebben maar heb mijn Nintendo DS al. Je kan wel zeggen dat je je laptop voor internet gebruikt,
    maar ik kijk altijd 's ochtends vroeg op mijn Ipod Touch, ben ik binnen 2 seconden op het internet, niet helemaal opstarten en alles.
    Daarbij heb ik hem gewoon in mijn broekzak, in plaats van zo'n groot ding. Ook lijkt de camera me cewl, het is gewoon een portable laptop in kleine uitvoering ^^. Hoe kan je zonder?

    Gesponsorde inhoud


    Nintendo DSi Empty Re: Nintendo DSi

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 4:54 am