chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    muziekfestivals

    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    muziekfestivals Left_bar_bleue0 / 1000 / 100muziekfestivals Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    muziekfestivals Empty muziekfestivals

    Bericht  blooddrops_ ma jun 01, 2009 11:44 am

    Ik ga dit jaar voor het 1st naar een echte grote festival. Ik ga naar gmm of anders verwoord Graspop Metal Meeting. In dit festival zit vooral het genre metal. Daarnaast komen ook nog gothic, (hard)rockgroepen. Ik kijk er enorm naar uit. Ik ben ookal naar een kleine festival geweest bij ons in Genk: Hexenkessel. Zijn jullie al naar festivals geweest? Welke? Grappige dingen meegemaakt?
    avatar
    Jarno


    waarschuwingslevel :
    muziekfestivals Left_bar_bleue0 / 1000 / 100muziekfestivals Right_bar_bleue

    Aantal berichten : 19
    Join date : 07-06-09

    muziekfestivals Empty Re: muziekfestivals

    Bericht  Jarno ma jun 15, 2009 5:46 pm

    Ik ga niet echt vaak naar festivals, vind ik snel saai worden. Ik ga gewoon liever met vrienden iets anders doen.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    muziekfestivals Left_bar_bleue0 / 1000 / 100muziekfestivals Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    muziekfestivals Empty Re: muziekfestivals

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 4:54 pm

    Festivals moeten ook net je ding zijn en in je muzieksmaak liggen :p. Ik ben voor het eerst naar Pinkpop gegaan,
    het was met mijn ouders en een vriendin. Het was fantastisch en héél misschien ga ik volgend jaar met een tentje
    zonder ouders en vrienden, als het zou mogen. Voel me helemaal thuis Razz. Verder ga ik naar Beatfest, Wantijpop
    en ik ben gevraagd naar Big Rivers, verder wilde ik nog naar een festival waar Papa Roach zou komen maar mijn
    vriendin vind die niet meer leuk. We hebben nogal verschillende genres ( ik punk, screamo, zij alternative etc.,
    vind ik ook wel leuk maar wil ook naar mijn eigen bandjes kunnen). Mijn vriendin gaat liever naar concerten en daar
    wordt ik dan naar meegenomen, niet naar festivals. Jammer, want die vind ik veel leuker, helemaal vooraan staan en alles ^^.
    Volgend jaar waarschijnlijk naar Pukkelpop en daarna zou ik het liefst naar Lowlands willen ^^.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    muziekfestivals Left_bar_bleue0 / 1000 / 100muziekfestivals Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    muziekfestivals Empty Re: muziekfestivals

    Bericht  blooddrops_ vr jun 26, 2009 10:22 pm

    Maar pukkelpop is niet altijd niet goed niet meer. En dit jaar was papa roach op graspop. Ze speelden zelfs vandaag. Ik vind papa roach zelfs zeer goed live. Ik ga nu voor het eerst overmorgen. En ik denk ook dat het veel plezanter is dan concerten. Want je hoord dan verschillenden bandjes over een hele dag. Terwijl je bij een concert maar 1 band hoort en ook nog maar anderhalfuur. Hoewel ik voor mijn lievelingsband (bijvoorbeeld children of bodom of nightwish) wel naar een concert zou gaan. Maar ook festivals zijn meestal (gij hebt er ook inside) buiten zijn, in de openlucht wat het nog plezanter maakt. Volgend jaar wil ik terug naar graspop dat weet ik nual. En het jaar daarop wil ik met vrienden en combiticket. Ik heb het een vriend nual voorgesteld(ongeloofelijk). En misschien ooit naar werchteren voor de sfeer. Maar ook eens naar pinkpop lijkt me super amusant, en de sfeer van een buitenlandse(ik heb er niks tegen) festival is eens te gaan opsnuiven.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    muziekfestivals Left_bar_bleue0 / 1000 / 100muziekfestivals Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    muziekfestivals Empty Re: muziekfestivals

    Bericht  Melo za jun 27, 2009 12:09 pm

    Wat ik vooral leuk van Pinkpop vind, is de invloed. Je hoort het de hele tijd op de radio op 3FM, dat zet ik dan de hele dag op en op TV nemen we het op en kijken de rest van de dagen en de dag zelf. En dan de dagen daarna, staan de bandjes van Pinkpop, in de hitlijsten. En muziekfestivals kan je vooraan staan, de sfeer is heel relaxed, je kan kiezen wat je leuker vind, het is rustiger dan bij een concert bij een podium en inderdaad, de diversiteit vind ik ook leuwk ^^. Maar concerten zijn ook heel duur, daar ga je heen als je die gewoon wilt zien en erbij wil zijn, anderhalf uur helemaal uit je dak gaan bij die ene artiest, dat is echt een leuke herinnering, al vind ik het ook gewoon leuk om te zien hoe een show in elkaar is gezet enzovoort, ik zou gewoon bij een blad moeten werken en dan over alle concerten een artkel schrijven Very Happy

    Gesponsorde inhoud


    muziekfestivals Empty Re: muziekfestivals

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:56 pm