chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Je eerste zoen

    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Je eerste zoen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Je eerste zoen Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Je eerste zoen Empty Je eerste zoen

    Bericht  brendentje di jul 14, 2009 1:59 pm

    De meeste onder ons zullen wel als is een jongen/meisje gezoend hebben. Wanneer en hoe was jullie eerste zoen?
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Je eerste zoen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Je eerste zoen Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Je eerste zoen Empty Re: Je eerste zoen

    Bericht  blooddrops_ di jul 14, 2009 6:34 pm

    Anderhalf jaar geleden. 17 of 19 maart, het was woensdag. Die dag hadden we moeten wandeling met school voor het goede doel.
    Daarna hadden we met vriendinnen afgesproken in genk. Mijn toenmalige vriend was daar dan ook. Hij was daar met zijn klas. Ik was aan het wachten bij de bibliotheek op mijn vriendinnen toen hij mij belde om te vragen of hij naar mij toe mocht komen. We zijn een hele dag samen gebleven. Toen we op het laatste naar het station wandelde, zei hij voor de 2e keer die dag dat hij mij wou kussen. Maar ik wou het niet omdat ik nog nooit had gekutst had en dus bang ervoor was dat ik het niet kon. Op het station zelf begon hij weer. En hij zei sluit u ogen en hij kuste mij op mijn lippen. Ik heb hem toen tot mijn leerkracht kussen benoemd. Het was een zachte kus, echt zacht was dat. Daarna was het een verslaving kussen, en naar het schijnt volgens hem kan ik het geweldig goed nu. Mijn eerste kus komt van Nicky en ik was toen 13jaar. We hebben een jaar gehad. Helaas, is het nu gedaan.

      Het is nu za apr 27, 2024 3:57 am