chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Instrument bespelen

    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Instrument bespelen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Instrument bespelen Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Instrument bespelen Empty Instrument bespelen

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 5:22 pm

    Wie speelt hier een instrument, zoals gitaar (elektrisch of akoestisch), drum, saxofoon, viool, piano of iets?
    En hoe lang doe je dat al ? Doe je er ook wat mee (band, uitvoeringen...)?
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Instrument bespelen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Instrument bespelen Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Instrument bespelen Empty Re: Instrument bespelen

    Bericht  brendentje vr jun 26, 2009 5:40 pm

    Ik maar ik ben door de slechte sfeer in de noteerlessen gestopt met muziekschool dus ook met piano. Dus ik kan niet veel stukken laat staan van die beroemde zoals fur elise. Binnenkort gaat de piano misschien ook weg.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Instrument bespelen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Instrument bespelen Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Instrument bespelen Empty Re: Instrument bespelen

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 7:26 pm

    Aii... Ik ging van akoestische gitaarles na 2 jaar want ik vond dat ik wel betere dingen te doen had en deed het huiswerk nooit Razz
    Ook zat ik met een jongen die een jaar ouder was en we zeiden amper een woord tegen elkaar. Terwijl het eigenlijk net leuk begon te worden. Later heb ik een elektrische gitaar gekocht en nu wil ik graag weer op les ^^ Vooral zodat ik in een band kan.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Instrument bespelen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Instrument bespelen Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Instrument bespelen Empty Re: Instrument bespelen

    Bericht  blooddrops_ vr jun 26, 2009 10:39 pm

    Ik speel geen instrument, hoewel ik wel heel graag elektrische gitaar zou willen kunnen spelen. De mooiste vind ik dan ook een jackson rr24, Alexi Laiho van Children Of Bodom heeft die ook. Ik heb wel 2jaar blokfluit op school moeten spelen. Maar dat is totaal niks voor mij, ik floot vals en ik kreeg altijd buizen. Ookal denk ik dat een 5 goed was. Maar ik wel al eens op een gitaar gespeelt hoor. Maar tis in het begin toch wel moeilijk.

    Gesponsorde inhoud


    Instrument bespelen Empty Re: Instrument bespelen

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:56 pm