chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Naar concerten gaan

    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Naar concerten gaan Empty Naar concerten gaan

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 5:16 pm

    Ga je ooit naar concerten, zo ja, naar wat voor concerten en met wie? Smile
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  brendentje vr jun 26, 2009 5:23 pm

    Nee ik ga niet naar concerten. Met laatste concert was van de groep spring een kinder groep Very Happy.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  Melo vr jun 26, 2009 5:31 pm

    Haha Razz. Ik ben naar Mika geweest (jup, deze screamo-lover was een fanatieke Mika-fan en hij blijft mijn idool, ook al beluister ik zijn muziek niet meer:)) en ik ga 13 november naar de Jonas Brothers... Een vriendin van me wilde graag en haar heb ik al heel lang niet meer gezien. Ik haat ze niet en dus ga ik, iemand uit mijn klas en een andere klas gaan ook en concerten zijn altijd gezellig, zeker met die vriendin ^^. Ik ga eigenlijk nooit naar concerten van mijn eigen bands, maar ik heb ook een beetje te ruige smaak en mag niet naar concerten van de bands die ik leuk vind van mijn ouders. En ik wil niet dat een van mijn ouders meegaat xD.
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  brendentje vr jun 26, 2009 5:36 pm

    Ik ben wel vaak naar musicals geweest en soms zo is van de gratis concertjes in de stad maar daar blijft het ook bij. Vandaag is het Genk On Stage. Het hele weekend eigenlijk maar ik ga niet. Met ouders willen niet. Trouwens de beste komen niet of zijn overleden deze week. (yasmine bijvoorbeeld)
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  blooddrops_ vr jun 26, 2009 10:27 pm

    brenden, GOS (Genk On Stage) is een festival. Ik kon dit jaar naar 2 concerten gaan. Children Of Bodom en Nightwish, mijn pa wou niet naar COB en voor Nightwish wat hij had voorgesteld had ik een te slecht rapport. Heel erg betreurend voor ons beiden want we wouden allebei gaan. Maar we zien ze overmorgen. En als je nog niet door had mijn pa heeft de zelfde muziekstijl. En weet je het maakt niet uit als hij mee gaat of niet, het is voor de muziek. Nu ja de volgende concerten waar ik heen wil, wil ik zo graag gaan zien dan. Ik laat er geen meer gaan. Ach ja ik heb een ruige stijl, maar meestal is de sfeer er is super goed. En ze zingen ook nog eens allemaal live. Wat tegenwoordig in de popcultuur en de andere culturen totaal niet meer gebeurd. Zo zielig, het bewijst nog eens dat ze niet kunnen zingen.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  Melo za jun 27, 2009 12:04 pm

    Mijn ma houdt ook van Nightwish en dergelijke en mijn pa vind alles wel leuk wat ik leuk vind, alleen Screamo vind hij te ver gaan.
    En volgens mij wordt bij Nightwish niet superveel gevochten, dat is wel het geval bij punk Razz. Die gaan erheen voor het vechten soms, haha. En ik kom wel voor de muziek, maar ook de sfeer, ik doe al superveel leuke dingen met mijn ouders, toch zie ik het naar concerten gaan met mijn ouders, niet echt zitten. Zeker niet met de genre muziek die ik leuk vind. Maar ik ben nog nooit op een Screamo of Nightwish e.d. concerten geweest, dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik ook niet ^^.

    Toch heb ik al snel het idee dat een concert ook om show draait en een festival om muziek en sfeer, ik wil vooraan kunnen staan voor de muziek en een concert moet het hele plaatje hebben: sfeer, show, muziek, alles.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  blooddrops_ za jun 27, 2009 12:13 pm

    Vechten? Ik heb toch niet veel over vechten gehoord. Moshen gebeurd wel veel.
    Ik denk dat je wel weet wat een mosh-pit is. Maar ik kweet niet vechten gebeurd meestal tegenover moslims en wannabe's. Ja zeer rassistisch ik kweet. Maar we zijn dan ookal anders denkent. We houden niet echt van wannabe's. Maar wat doet er nog aan toe. Het draait vooral allemaal om de muziek en sfeer. Op concerten is het inderdaad sfeer en show vooral. De artiesten proberen alles te doen voor de fans.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  Melo wo jul 01, 2009 9:07 pm

    Ja bedoelde moshen. Maar als je daar tussen staat, veel jonger en kleiner, is dat niet echt fijn. En je kan dus nooit vooraan komen zonder blauwe plekken op te lopen. Bij festivals wel. Wat wordt er nou altijd preziez bedoeld met wannabe's? Razz
    Iedreen haat wannabe's en ik heb zelf ook wel een vaag idee ervan, maar niemand zet het ooit in woorden neer.
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    Naar concerten gaan Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Naar concerten gaan Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  blooddrops_ ma jul 13, 2009 11:07 pm

    Wel een wannabe is iemand die denkt dat het bijvoorbeeld een metalhead is. Maar in feite totaal niet. Hij kleed zich misschien zo en luisterd de muziek een heel klein beetje. Maar eigenlijk weet hij/zij er bena niks over. En op festivals is het ook vooral vanvoor dat ze moshen. Want op graspop ware al de moshpits vanvoor. Vanachter niks.

    Gesponsorde inhoud


    Naar concerten gaan Empty Re: Naar concerten gaan

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 8:17 pm