chillplazaforum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    sterren en bont

    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    sterren en bont Left_bar_bleue0 / 1000 / 100sterren en bont Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    sterren en bont Empty sterren en bont

    Bericht  blooddrops_ zo mei 31, 2009 9:31 pm

    Ik wil hier jullie mening weten over sterren en bont. Er zijn sterren die willen opvallen aan dure kleding met bont. Ik vind het ingehoord en belachelijk, die arme diertjes doden om daarna er mee rond te wandelen en mee op te vallen. Eigenlijk zouden we naar die mense moeten toe stappen en zeggen je hebt een dood dier aan, voel je je nu niet schuldig? Ik vind erg, op die rodelopers met die mooie vacht. maar bon wat vinden julie daarvan?
    brendentje
    brendentje
    Admin


    waarschuwingslevel :
    sterren en bont Left_bar_bleue0 / 1000 / 100sterren en bont Right_bar_bleue

    Man Hond
    Ram Aantal berichten : 153
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Genk

    sterren en bont Empty Re: sterren en bont

    Bericht  brendentje ma jun 01, 2009 11:53 am

    Zelf ben ik ook tegen bont hoor maar ja. Die sterren willen gewoon opvallen en nepbont is daar niet goed genoeg voor.
    avatar
    Gast
    Gast


    sterren en bont Empty Re: sterren en bont

    Bericht  Gast ma jun 01, 2009 12:13 pm

    Ik ben zowiezo tegen dierenmoord voor zoiets, voor vlees ofzo, ik vindt het best, wordt toch geen dier minde rom geslacht en ik vind vlees lekker, maar voor de huid enzo? Ben ik echt heel erg tegen, ik vind het gewoon belachelijk, ze kunnen toch ook opvallen in 'n zwerverspakje. =D
    blooddrops_
    blooddrops_
    Moderator


    waarschuwingslevel :
    sterren en bont Left_bar_bleue0 / 1000 / 100sterren en bont Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Schorpioen Aantal berichten : 110
    Join date : 31-05-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : belgië ,, limburg

    sterren en bont Empty Re: sterren en bont

    Bericht  blooddrops_ ma jun 01, 2009 12:16 pm

    hehehe, kleren met gaatjes in de nieuwe mode. Nee, voor eten ok maar voor kleding en opvallen dat vind ik gewoon miserable. Die lieve diertjes die nooit iemand hebben aangedaan, dood om als accesoire en kleding. Dat gaat erbij mij niet in.
    avatar
    Melo


    waarschuwingslevel :
    sterren en bont Left_bar_bleue0 / 1000 / 100sterren en bont Right_bar_bleue

    Vrouw Hond
    Boogschutter Aantal berichten : 41
    Join date : 21-06-09
    Leeftijd : 29

    sterren en bont Empty Re: sterren en bont

    Bericht  Melo zo jun 21, 2009 2:10 pm

    Maar je eet ze omdat je honger hebt en je draagt de huiden/vachten omdat je het anders koud hebt? Wat wil je dan, in je nakie lopen? Je kan ook vegetariër worden en je kan geen bont dragen. Dat kan dan toch? Maar als ze alleen een mooie capuchon hebben ofzo, is het wel nutteloos. Zelf zal ik ook nooit bont dragen, arme fretten of welke diertjes ze er ook voor afslachten. Ik draag ook geen leer. Vond alleen het argument niet kloppen en als je het er mee oneens ben zeg je het maar Smile.
    Want sommige dragen er een hele jas van en dan zal het toch gewoon OK moeten zijn?
    Zelf vind ik bont niet mooi als een hele jas, alleen als capuchon ofzo, maar dan neem ik gewoon nepbont.

    Gesponsorde inhoud


    sterren en bont Empty Re: sterren en bont

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 12:18 pm